Байланыс орталығы
 


Қазан, 2024
 
  • Пн
  • Вт
  • Ср
  • Чт
  • Пт
  • Сб
  • Вс
 
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
 

Байланыс орталығы

"AsiaCredit Bank (АзияКредит Банк)" АҚ байланыс орталығы  заңды және жеке тұлғаларға қашықтан кеңес беруді қамтамасыз етеді.


Әрбір келіп түскен қоңырау тіркеледі әрі  оны, Банк  ұсынатын өнімдер  мен қызметтер  бойынша кеңес беретін жоғары білікті мамандар  жедел түрде өңдейді.


Байланыс орталығының мамандары, жедел түрде қарастырып, шара қолдану үшін, Банкте көрсетілетін қызмет сапасына клиенттердің арыздарын қабылдайды әрі тіркеу жүргізеді.


Сіздің бір де бір қоңырауыңыз жауапсыз қалмайды!


Байланыс орталығының жұмыс кестесі:


Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма: 09:00 - 18:00

Демалыс және мейрам күндері ақпарат автоматтық тәртіпте ұсынылады. 

 

Байланыс орталығының телефондары:


8 (727) 330 88 11

8 (727) 258 85 55

cc@asiacreditbank.kz